Tableta Vonino Magnet M1: review si pareri dupa testare

Intr-o perioada in care viteza ne defineste activitatile de zi cu zi, ne este tot mai greu sa ignoram evolutia tehnologica si incercam sa tinem pasul cu noutatile. Fie ca alegem sa cumparam un gadget cat mai simplu sau unul performant, telefonul sau tableta asupra careia ne decidem trebuie sa raspunda cerintelor noastre. In calitate de cinefili, suntem mereu in cautarea unor dispozitive care sa acopere cerintele noastre privind vizionarea de filme si seriale. In acest sens am ales sa testam tableta Vonino Magnet M1 si va spunem la ce sa va asteptati, daca aveti nevoie de un astfel de produs si vreti sa faceti vizionari in orice loc v-ati afla. Dar nu numai pentru filme. ;)

tableta Vonino Magnet M1 review si pareri dupa testare

Vezi tableta Vonino Magnet M1 in magazinul online oficial.

Tableta Vonino Magnet M1: cateva date tehnice utile

Specificatiile tehnice ale acestei tablete Vonino Magnet M1 sunt detaliate pe site-ul oficial, dar noi preferam sa iti povestim cum le-am intrepretat noi la testare:

• „Prima tableta cu sistem de operare Android 7 Nougat din Romania” – asa cum se recomanda la lansare este responsive si nu se inregistreaza intarzieri la comenzile facute. Lucrul care ne-a placut cel mai mult, prima impresie este facuta de display-ul ecranului, unul destul de luminos. Dar carcasa cauciucata care nu ramane cu urme la atingere a fost inca un lucru pe care l-am apreciat.
  • In plus, dimensiunile reduse: fac tableta Vonino Magnet M1 portabila, ceea ce inseamna ca o puteti lua mereu cu voi, in drumurile cu trenul, in vacante, pentru a viziona oricand doriti ceea ce va place. Fie online daca aveti acces la internEt (conectare de date tip 4G - LTE Cat4 cu viteze de pana la 150/50Mbps pentru download/upload, un procesor Quad Core cu arhitectura pe 64 de biti,) prin platformele legale, fie direct cu inregistrarile salvate in dispozitiv (2GB memorie RAM tip LPDDR3, 16GB memorie de stocare interna).

tableta Vonino Magnet M1 review

Urmareste mai multe detalii si pret actual pentru tableta Vonino Magnet M1.

Tableta Vonino Magneta M1: impresii dupa testare pentru vizionare de filme si seriale

Pentru calitatea vizionarii productiilor favorite pa tableta Vonino Magnet M1, aceasta are un ecran IPS de 10.1 inci. Rezolutia de 1280x720 pixeli ofera acuratete, luminozitate si contrast asa cum trebuie – poti sa urmaresti ce te intereseaza si in aer liber, fara grija ca o sa fie reflexii deranjante, chiar din orice unghi. Am vizionat un episod dintr-un serial cu culori mate, iar nuantele au fost satisfacatoare.

Iar daca iti faci probleme ca ramai fara baterie, autonomia pentru un binge watching a fost sustinuta de pana la 12 ore, deci nu am avut probleme – 6500 de miliAmperi sunt mai mult decat suficienti. Singurele obiectii ridicate sunt in ceea ce priveste calitatea sunetului, mai degraba volumul insuficient. Dar la folosirea unor casti totul s-a schimbat. :)

tableta Vonino Magnet M1 review cu foto dupa testare pentru vizionare filme

Tableta Vonino Magnet M1 - vezi mai multe detalii si pret.

Tableta Vonino Magneta M1 are un raport excelent calitate-pret (vezi aici pretul actual), asa ca daca vrei ceva simplu da cuprinzator pentru distractie si multe alte aplicatii, merita sa ii dai o sansa.

Tableta Vonino Magnet M1 se afla si in promotia „Orange Beast Deal” si costa 126,65 euro (TVA inclus) sau cu avans 0 si rata lunara de 6 euro la abonamentul Orange Net 9 (verifica aici oferta actuala).